niedziela, 16 listopada 2014

Choco artystycznie~cz. 1

Cześć.
Dzisiaj(zaczynam) pisać dla Was zupełnie nową serię postów,  mianowicie :,, Choco artystycznie~"
Będę w tych postach wstawiać moje ,, niewypały artystyczne". Może wam się spodobają? Koniec wyjaśniania, czas na dzisiejszy,, niewypał".

Wczoraj kupiłam sobie gazetkę z laleczką Regal Fairy. Do wyboru byłą tylko Tecna Bloomix albo (już ostatnia) Flora w stroju z 6 odcinka 6 sezonu. Wybrałam Florę, Tecna jakoś nie przypadła mi do gustu. Jak wróciłam do domu natchnęło mnie coś i postanowiłam laleczkę trochę przerobić. Oto zdjęcia przed i po.

Przed:





I
 po :

1 komentarz:

  1. Druuugaaa o wiele lepsza :) , ładnie Ci to wyszło. Nawet ja bym tak nie zrobiła. Ale mam do cb jedno pytanie , czemu nie dasz nowego opowiadania!!! Ja tak cały czas czekam na nie z niecierpliwością :( a naprawdę ładne piszesz opowiadania

    OdpowiedzUsuń