wtorek, 25 listopada 2014

Zmiany na blogu.

Cześć!

Jestem chora i postanowiłam wprowadzić kilka zmian na blogu.
Po pierwsze: Nowy nagłówek. Mam nadzieję, że wam się podoba, bo mi bardzo :) Co do tego ,,Wesołych Świąt'', rzeczywiście się trochę pospieszyłam, ale ja uwielbiam święta!
Po drugie: Tło też jest trochę ,,świąteczniejsze'',
Po trzecie:Od dzisiaj z naszych skrzydeł Sirenix na kursorze sypią się gwiazdki:)
Po czwarte:Teraz nie musicie przewijać całej strony do góry, wystarczy, że naciśniecie niebieską strzałkę po waszej lewej.

Na razie to tyle, ale myślę, że zastosuje jeszcze jakieś zmiany.Zapraszam do czytania opowiadania i komentowania:)

Pisała Chocolatelove. (już niedługo zobaczycie moje nowiutkie OC)

1 komentarz:

  1. Coraz bliżej święta , coraz bliżej święta , hahaha xD . Tło jest bardzo ładne , mi się bardzo podoba ;D już czuć tę magię świąt , ale brak śniegu jeszcze :C

    OdpowiedzUsuń