niedziela, 2 listopada 2014

Tajemnica Morskiej Głębiny

Cześć. Właśnie skończyłam oglądać TMG na teletoon+ i... ten film nie przekonał mnie. Jestem zawiedziona fabułą i tym, że akcja działa się tylko wokół Skaya i Bloomy. Straszne było też to, że piękne włoskie piosenki zastąpili angielską wersją. Chciałam obejrzeć dla samego Noi Siamo Winx, a tu co? Zawiodło mnie też to, że nie było specjalistów i Daphne. Jedyne, co uratowało film to były teksty Stelli i Stormy. Moja ocena w skali od 1 do 10 to 2.5. Bardzo słabo. Mam dla was trochę zdjęć z filmu(z mojego telefonu, przepraszam za jakość).
A i zauważyliście, że podczas ostatniej piosenki Winx tańczą nierówno? Radzę się przyjrzeć!

1 komentarz:

  1. Ten film mnie też nie zachwycił , sama nie mogłam go obejrzeć do końca. Winx wyszły im do bani , na głównym ekranie oczywiście Bloom i Sky. Bo już nie mieli pomysłów jaki zrobić film o Bloom to trzeba było wtrącić jej chłopaka i problem z głowy! Fajnie jakby zrobili by film o Florze i Heli :3

    OdpowiedzUsuń